Det är lätt att vara efterklok.

På mötet häromkvällen så fick vi i uppgift att skriva ner tre saker som vi trodde att vi var ensam om att ha upplevt av de som var i rummet. Detta skulle sedan på något sätt komma att användas till teambuildningen. Att skriva ner tre unika saker sådär på några minuter är inte helt lätt enades vi alla om.

De tre saker jag skrev ner var att jag förfrusit ansiktet, bott i Dalarna under vissa vintrar/somrar som barn och att jag aldrig hagt någon "barnsjukdom", det vill säga exemplevis vattenkoppor. Väldigt spännande med andra ord.

Nu såhär i efterhand har jag däremot kommit på vad jag borde ha tagit med. Att jag har gått i samma "klass" under några kurser på gymnasiet som Lena från Bonde söker fru! Så dumt att jag inte kom att tänka på det då. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback