Det är humöret som gör det!

Jag tror att det var förra veckan som jag hade en dag då jag tyckte att jag såg hemsk ut oavsett vad jag tog på mig. Det hela slutade med att jag gick hemifrån i svart, kort, klänning tillsammans med svarta strumpbyxor, ett senapsgult linne som kikade fram i urringningen  och mina senapsgula, underbara skor.* Och jag tyckte att jag var bland det fulaste som vandrat på jorden.

Idag har jag på mig samma utstyrsel, med undantaget att jag har en vit body istället för linnet - alltså en oväsentlig ändring. Och jag känner mig så [svordom] snygg! Jag kunde knappt slita mig från spegeln när jag såg mig stå där och flina tillbaka belåtet åt mig själv. Samma kläder, samma annuendag, men med en annan inställning!

Så, det var månadens "intelligensfria" inlägg.


*Snälla bedöm inte den här meningen grammatiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback