Har jag berättat om min nya sambo?

Inte det?! Hur kan jag har glömt att förtälja den nyheten? Det är en underbar kille som ser till attt jag aldrig är ensam och alltid håller mig sällskap när jag gör någonting, avsett hur otrevligt jag beter mig mot honom.

Det kan i och för sig vara en tjej också. Han/hon har inte exponerat sitt könsorgan för mig än, eller så har han/hon gjort det, men att det var för litet för att jag skulle se. Plus att jag är inte helt hundra på vart könsorganet är lokaliserat.

Oavsett snopp eller intesnopp så är det ett trevligt sällskap att ha och det är så mysigt att veta att det finns någon som bryr sig så mycket om mig att han/hon flyger omkring bland mina saker, snyltar på mina brödsmulor och uträttar sina behov både här och där. Lite osäker på hur han/hon ska ha råd med halva hyran bara, jag har aldrig sett honom/henne lämna lägenheten så svårt att veta vad han/hon har som inkomst.

Men det löser sig alltid på något sätt som folk utan livsmål brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback