Nu då?

Så. Nu har jag gjort två övningstentor och jag klarade båda. Och nu är jag uttråkad. Ska fortfarande läsa igenom två och göra en, men läsningen hade jag planerat till ikväll och görningen till imorgon förmiddag. Så vad ska jag göra nu? Läsa i boken, njet - det kan jag inte koncentrera mig på efter det att jag har börjat med tentorna. Anteckningarna kollade jag lite på igår innan styrelsemötet...

Är jag sysslolös nu? Det låter ganska otroligt, men jag kan väl inte hjälpa att föreläsaren på den här kursen har varit så bra att jag känner att jag har den koll som krävs efter den här extremt minimala ansträngningen? Och i och med att jag skrev de så jinxade jag precis tentan. Typiskt. Jag kommer säkert sitta där på fredag som ett frågetecken och inte ens lyckas skrapa ihop fem poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback