I en strut!

Jag är väldigt onyfiken som person, eller ska väl kanske förklara det som så att jag är en mästarinna på att dölja om jag är nyfiken. Nu är det dock något jag är nyfiken på. Och det är jättesvårt att inte visa det. Jag har varit nyfiken hela dagen lång, ända sedan jag läste kommentaren som skrevs för omkring tjugotvå timmar och tjugosju minuter sedan.



Jag hade för övrigt ingen som helst aning om att djur betydde knark? Jag trodde att det var någon idiot som på fullaste allvar frågade mig om jag föredrog hundar eller katter i ett inlägg som bland annat innehöll en, något indirekt, beskrivning av att en överdos inte hade suttit helt fel. Men nu vet jag. Och alltså har jag lärt mig något även idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback