Hej igen!

Så; när jag kom hem från dagens föreläsning så mådde jag inte illa. Tänkte därför att det var bäst om jag började laga middag direkt så att jag hann äta innan det kom tillbaka. En klockan tre-middag är bättre än ingen middag tänkte jag.

Klockan tre var middagen som planerat klar och jag fann mig själv sittandes vid bordet stirrandes på en tallrik med ugnspotatis i ströbröd, fisk, morötter och haricot vert. Nu, fyrtio minuter senare, sitter jag vid bordet och stirrar på en tallrik med ugnspotatis i ströbröd, fisk, morötter och haricot vert. Tallriken står borta på diskbänken, jag klarade inte av att ha lukten så nära mig. Jag antar att jag borde ha lagat något som fortfarande är gott efter en uppvärmning. Men jag trodde faktiskt att jag skulle hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback