Edit.

Pickford tog föregående inlägg som ett personligt påhopp, men eftersom att hon nu själv trätt fram så kan jag säga följande: Det var Pickford som tog snuskbilden vartefter hon skickade den till de katolska, extremt hormonstinna, tonårspojkarna. Jag försökte skydda Pickford så att ingen skulle få reda på hennes sanna jag som porrbildsfotograf, det var inte för att på något sätt diskriminera upphovsrätten!

Jag ber nu därför om ursäkt till dig Pickan, nästa gång du tar filthylooking pictures av mig och Pelle ska jag direkt berätta det här på bloggen. Jag tar det även som mitt personliga ansvar att meddela soontobeSambowithPickford så att han vet vad han beger sig in på, så att han slipper komma hem från seminarie med AsaAs och hitta dig fotandes hans båthatt tillsammans med två mandariner för att uppfylla de katolska, extremt hormonstinna, tonårspojkarnas fantasier - utan att ha någon som helst aning om att det är vad du ägnar din allra hängivnaste tid åt.


Personligen är jag imponerad över jobbet Du/Hon gör, är inte många som är lika kreativa eller villiga att hjälpa de stackars katolska, extremt hormonstinna, tonårspojkarna. Tror faktiskt inte att någon annan kunde ha kommit på det där med tacoskalet och de två flintskalliga gubbarna med leverfläckar på precis rätt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback