Både jag och Pelle känner oss smutsiga och utnyttjade.

image166

Bilden ovan skulle, för ett otränat öga, kunna se ut att  bara vara en söt bild på Pelle när han ligger i min famn första gången han var utomhus. Men så är det förstås inte. Istället är det en maskerad porrbild. Jo, det är säkert!

Ser ni inte mitt bröst och Pelles mun som för tankarna till det kvinnliga könsorganet? Nej, den här bilden är alltså inte alls ett gulligt litet kort på mitt marsvin utan istället är det en porrbild från ett strikt, katolskt sommarläger. Eftersom att reglerna där är så hårda så har pojkarna själva sett till att ordna bilder som ser normala ut, men som vid en närmare titt faktiskt är en så kallad ruskatupp-bild.

Kommentarer
Postat av: pickford

tar hela inlägget som ett personligt påhopp samt att det inte står foto: pickford. skandal...

2008-05-03 @ 13:31:18
Postat av: Joel

Snusk på hög nivå således...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback