Ibland så flyger faktiskt grisarna.

Igår kväll så låg jag i sängen redan tjugo i elva redo att sova. Helt galet tidigt, åtminstone i min säng. Det tog mig visserligen lite över en timme att somna, men i alla fall. Resultatet av detta blev att jag vaknade, pigg som en lärka, redan klockan åtta i morse. Kände dock att det var lite väl avancerat för mig att gå upp då så jag låg avdomnad till halv tio ungefär.

Eftersom att frukosten är dagens viktigaste mål så började jag så klart med den, efter att ha konstaterat att mitt internet inte fungerade det vill säga. När jag öppnade frysen för att leta fram en macka så ser jag en creme fraiche-burk ståendes på hyllan. Igår när jag lagade mat så hade jag alltså ställt in den överblivna creme fraiche jag inte använde i frysen istället för i kylskåpet. När jag sedan skulle göra iordning lite varm choklad* för halsen så ser jag mig själv, i slowmotion, ta en tesked mjöl istället för en tesked socker, det hade säkert blivit gott om jag inte upptäckt det.
- För att sammanfatta så är nog det här med att krypa i säng tidigt inte riktigt min grej.


*Jag dricker inte the, silverthe, kaffe eller någon annan varm dryck än just choklad. Så det är inte så effektivt mot hälsont, men bättre än ingenting.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! SKön konstatering :P

Postat av: joel

det kanske hade något med elvis eller flygande grisar att göra?

2008-03-04 @ 11:17:07
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

jag vill ju inte göra mina 30 miljoner (delat på en miljon).. läsare besvikna genom att skriva ett kass sista inlägg...

nej.. planering ordning reda och disciplin ska det vara.

och även om denna kommentaren inte innehöll någonting så vet jag ändå att du svarar... FÖR DU ÄR BEROENDE::: NANANANANAA

2008-03-04 @ 22:25:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback