Det här inlägget är väldigt intressant. Eller ja, alltså...

Jag var ute med Pickfords hund som är här över veckan. Eller ja, alltså det var ju inte en date, utan jag var ute och gick med honom. Eller ja, alltså inte ensam, Pickford var med - det är ju hennes hund. Det var galet underbart ute i alla fall. Eller ja, alltså om man bortser från geggan och hur mycket det brände i huden när man kom in i värmen efter kylan där ute. Jag var den som var ytterst ansvarig för den mentala leken för hunden. Eller ja, alltså jag ställde mig vid en sten och höll i en godis.


- Du får kalla mig Arne om du vill. Eller ja, alltså helst inte.

Kommentarer
Postat av: joel

Haha, jag förstod absolut ingenting av när du sov eller inte sov..

och givetvis svaar jag på kommentarerna, varenda en. Jag vill ju inte att ditt tic ska gå bärsärkargång i brist på kommentaren att svara på.

vem vet, du kanske börjar knäppa på lysknappar..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback