Hoppas att jag gjorde något roligt i alla fall.

Det är underligt hur en hel dag kan passera utan att man har någon som hest aning hur det gick till. Kan inte förstå vad jag gjort idag. Jag vet att jag har rensat ogräs, plockat jordgubbar och ordnat med en utebur till gubbarna och rensat inneburen*, men det tog ju knappast hela dagen. Vad har hänt mer? Kan inte komma på en endaste sak jag gjort, förutom att ha ätit middag - men det var ju inte en övning som fyllde ut en massa timmar. Det enda jag minns är att jag suttit hos gubbarna, men nästan hela dagen? Känns inte speciellt troligt. Fast jag har ju inte varit inne alls idag förutom vid frukosten i morse. Nej, jag förstår det inte.


*Något som jag gör självfallet gör dagligen, var ingenting som var exklusivt för idag.**
**Kändes bäst att påpeka det faktumet för tröga djurälskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback