Jag har ett problem. [Något om tillfällig eftersänding.]

Eller, ja om man ska vara petig så har jag ju många, men just precis för tillfället så är det ett som är mer problemigt*; nämligen det faktum att min tillfälliga eftersändning slutar att tillfälligt eftersända på fredag. Vilket hade varit helt okej om det vore så att jag skulle åka tillbaka hem till Linköping det datum jag trodde då jag beställde den tillfälliga eftersändningen.. Istället är det nu tio postdagar mer.

Det finns nu tre alternativ.

 1. Beställa fortsatt eftersändning, vilket kommer kosta lika mycket som den jag haft över sommaren.
 2. Beställa lagring av post, vilket kommer kosta ungefär tjugo kronor mindre är den fortsatta tillfälliga eftersändningen.
 3. Göra varken eller och hoppas att jag inte får någon post och att kåravgiften hinner komma innan den nuvarande tillfälliga eftersändningen upphör.

**


*En helt godkänd böjning.
**För den lite tröga läsaren så vill jag påpeka att detta inlägg handlar om tillf'llig eftersändning och saker däromkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback