Så, vad jag ville ha sagt var: God Morgon, idioter!

Hjälp vad jag är trött! Kom inte i säng förrän klockan fyra och sedan börjar någon idiot att spela musik så det hördes ända bort till Tannerfors redan klockan åtta! Att man har ljud för sig på en fredagskväll tycker jag är helt okej, men en lördgasmorgon? Icke! Då vill man sova ut, åtminstone om man är normal människa och inte har något man måste göra tidigt. Var så arg när jag blev väckt, tog säkert en timme innan jag kunde somna om, hur länge oljudet höll på vågar jag inte säga något om, risken för överdrift är enorm - men skulle chansa på en tre timmar ungefär.

Så jag vaknade alldeles huvudvärkig [Ja, de är ett ord, tack som frågar] och dan klockan halv ett och fick då beskyllning för en annans dåliga omtenta - något som jag i och för sig erbjöd i utbyte mot att han tog skulden för att jag inte sov förrän sent. Man gör konstiga ting när man är trött har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback