Jag har inget emot mimning - om det görs på rätt sätt.

Självklart såg jag på VS fashionshow, det är ju trots allt tradition. Ja, kanske inte lika starkt befäst som Kalles jul, men däromkring. Det största som sitter kvar i minnet efter årets show är dock följande:

image143
Var någonstans var Spice Girls när de uppträdde?

För med i låten var de åtminstone inte, man tycker ju att de kunde ha tränat upp mimandet lite inför uppträdandet. var dessutom sorgligt patetiskt att se mrs Beckhams velande efter en slutpose. Jag är inte emot mrs B som resten av världen verkar vara, tvärtom. - Så är inte så att jag satt och letade fel på henne, utan felet var katastrofalt genomlysande. Tycker hon verkar rätt lattjo, för att använda ett ord som killen i Drömkåken använder då han mäter fuktigheten i golvet - dock inte i samma mening som han använde det. Oavsett vilket så var, det så kallade, mimandet pinsamt att se, inte med överhuvudtaget.

Men, på tal om mimning och VS: fröken Tyskland var inte riktigt på samma planet som låten spelades på när hon duettade  [Ja, det är ett ord; går att finna i SAOL.] med sin bilkörande make. Effekter pålagda till tusen, för att det skulle låta något sånär I guess, men inte lyckades hon få läpparna i takt till hundra procent.

- Bra råd till låtsassjungande: Sjung på riktigt istället för att bara fladdra med läpparna, ser mycket naturligare ut!

Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Haha, jag funderar faktiskt på att göra så :)
Det är verkligen överfullt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback