"Svälj som en porrfilmsflicka."

En line påkommen av mig och den ska definitivt övas in i det dagliga rutinen. Den kom till mig igår när jag pratade med J och han undrade om han skulle svälja stoltheten för att hjälpa en utsatt person, varpå den klyftiga repliken åkte från min hjärna till fingrarna, via tangentbordstryckningarna vidare till de elektroniska ettorna och nollarna som sedan färdades... Ja, ni förstår var jag försöker komma.

I alla fall så är allt som krävs för att jag ska kunna börja använda denna line som personlig signatur att jag dagligen träffar någon som måste svälja något. Annars får jag försöka använda den i alla fall, frågan i vilket sammanhang.

---

Nu till något helt annat. Minns ni Småstjärnevinkningen? Ni, vet när barnen stod utanför gången som lös starkt i vitt och röken vällde ut medan de vinkade till publiken innan de försvann in i dimman. Jag vill egentligen inte ha något speciellt sagt med det, blev bara påmind om den idag och kände attjag ville påminna er.


Kommentarer
Postat av: Tekfak

BUHU! Hade man precis gjort en god smörgås och bläddrar genom bloggar, så möts man av den där titeln!

Jag minns det där. Det och när artisterna pratade med programledaren innan själva uppträdandet tycker jag var bra. Har det lagt ner nu? Länge sedan man hörde något om småstjärnorna tycker jag.

2008-02-15 @ 21:41:41
Postat av: pickford

måste hålla med Tekfak. Fast man bör inte läsa din blogg om man vet med sig att man är äckelmagad...

2008-02-16 @ 13:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback