När det kommer till klackar så lär jag mig aldrig.

Att gå på stan i X* antal timmar i högklackade skor var inte speciellt smart. Snyggt, men aj vad ont jag hade. Å andra sidan så går jag nästan alltid på stan i sådana skor. Men hjälp så skönt det var att sätta sig på cykeln och cykla hem i motvinden sedan!

Måste lämna tillbaka några saker, kan nästan lova att jag åker iväg med klackarna på då!

---

De där övervakningskamerorna som affärer sätter upp och visar bilder från är för övrigt underhållande på mer än ett sätt, och informationsgivande. Såg en fröken innan hon ens kom till kassan där vi var. I vilken en av världens mest stressade och tjurigaste kassörska satt. Hon ljög definitivt på frågan om hon klarade av att jobba under press. Fast eftersom att hon var gammal så har hon säkert jobbat där i evigheter så att hon knappt kan sparkas oavsett hur hon sköter sig. Det är klart man slutar bry sig då.


*Tror att det var kring fem timmar, blev väldigt osäker på exakta antalet.

Kommentarer
Postat av: joel

haha, det trodde jag inte heller ;)

irni på ironi på ironi kan kanske ibland bli för mycket...

mörk och kuslig sida förresten.. jag blir nästan lite skraj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback