Jag har en genialisk plan Sickan! Eller vänta - hur var det nu?

Jag vet inte riktigt hur schemaläggarna tänkte när de gav oss föreläsning klockan åtta på morgonen? Måste ha blivit ett missförstånd då de fick för sig att vi tillhörde tekfak, för ärligt talat? Åtta på morgonen? Inte genomtänkt alls.

När jag kom hem så åt jag frukost/lunch, och satte mig i sängen för att läsa i boken. Två timmar senare så väckte DH mig genom att springa runt som en annan knäppjök. Nej, inte speciellt logiskt alls att tvinga upp filfakare på föreläsning klockan åtta. Att de sedan gör det imorgon också? Helt ofattbart.

Kommentarer
Postat av: Ahå

Svar: Haha, det kommer du troligtvis aldrig läsa:P
1. Jag är ingen modebloggare
2. Jag kommenterar bara andras kläder, tycker själv inte att jag passar i något speciellt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback