Det blir aldrig som man tänkt sig.

I och med att jag inte hade någon tid att passa idag så skulle jag vara uppe sent igår. Det skulle vara så underbart att inte känna tvånget av att gå och lägga sig tidigt. Att jag skulle sova länge idag var en likadan självklarhet som den sena kvällen igår. Ett litet problem uppstod dock...

Klockan tio [tjugotvå för den petiga] fick jag plötsligt väldigt svårt att hålla ögonen öppna, halv elva [tjugotvå och trettio] blev det inte lättare och klockan elva [tjugotre] så gav jag upp och kröp ner under täcket. Så del ett misslyckades, den långa sovmorgonen då? Nja.. allt är ju relativt som det heter. Om man jämför med de andra mornarna då jag gått upp klockan halv sju [nej, det heter faktiskt halv sju!] - då är ju åtta [åtta] en rejäl sovmorgon.


Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Visst är det så! Men skjorta och jeans kan bli aningen enformigt också :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback