Mind over matter - my ass!

Nej, man kan inte bli frisk på ren vilja. DÄremot kan man bli sjukare. I natt var den väsrta natten hitintills. Vaknade flera gånger och hade så ont och led så mycket av det att jag ville gråta - men jag kunde inte. Jag hade för ont för att ens kunna göra det.

Dessutom så kändes det som om kroppen gjorde sig redo för kräkning, något som såklart skapade panik i mig. Jag vägrar nämligen att kräkas, senast jag gjorde det var på mellanstadiet någon gång, men i natt kändes det som om jag inte hade kunnat hålla emot. Hoppas verkligen att den känslan inte kommer tillbaka.

Nej i natt var verkligen skräcknatten, jag avskyr att bo ensam när man är sjuk. Allt jag kunde tänka på var att jag var alldeles ensam och att om någonting hände fanns det ingen där som skulle kunna hjälpa mig. Om något allvarligt hände så skulle ingen ens märka. Gud vet hur länge jag hade kunnat ligga där alldeles avsvimmad eller något. Den känslan underlättade ju inte precis.

Nej, usch - om natten till i morgon blir likadan vet jag inte vad jag gör av mig själv. Men nu snöar det ute, det måste betyda något bra. Snälla? Jag klarar inte av det här längre. Jag håller på att bli galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback