Inkompetenta idioter.

Jag loggade in på tvättstugebokningssidan för att byta min tid idag till en tid imorgon eller möjligen på fredag. De har nämligen bytt tidslängder så att det inte ska bli så långa köer så ett sådant byte borde fungera.

Gissa då om jag blev förvånad när det på första sidan står att jag inte har någonting bokat. För att inte tala om att det inte går att boka någon tid alls. Det är så skönt när man ska genomföra en förändring att man låter kompetenta människor utföra den så att det funkar efteråt.

Så nu har jag lite problem. Mitt förråd av rena kläder är nämligen näst intill obefintligt, så är bäst för dem att de ordnart det där snart, och med snart menar jag idag, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback