Empty house.

Det är helt otroligt hur annorlunda det är att vara ensam hemma i ett hus i jämförelse med att vara det hemma i min lilla lägenhet. Fast kan i och för sig till stor del ha att göra med att hemma ahr jag alla mina saker, här har jag några Kalle Anka pocketar - och de är egentligen min lillebrors.

Självklart borde jag sitta och plugga nu, men...
Tror jag gick ut för hårt igår, jag satte upp ett hinder som är alldeles för högt att ta sig över dag två. Ja, så säger vi att det är. Jag ska läsa lite sedan. Jag ska läsa lite sedan. Nej, jag trodde inte på det den gången heller.

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha! Imponerande gårdag! Jag avverkade några timmar på biblioteket idag istället. Det är så det funkar. Det är inte logiskt. Ibland går det, ibland går det verkligen inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback