Chockerande.

Har ni sett AFV någongång? När barn öppnar paket och blir helt förstummade av innehållet. De sitter med öppna små fågelholksmunnar och mumlar fram ljud som inte betyder något och ögonen kan liknas vid enorma klot; samtidigt som de vrider och vänder på paketet för att de inte tror på vad de ser?

Så såg jag ut idag när jag öppnade min sista julklapp, däri fanns nämligen  en minidator. Jag hade inte ens önskat mig en sådan. Det enda jag sagt om saken var att jag sa till pappa att de hade börjat bli populära och att många skaffade sådana. Jag är fortfarande helt förvånad över att jag fick en, jag skämtade till och med om det när pappa kom hem med just det paketet. Om jag bara hade vetat att det faktiskt fanns en liten dator där?

Självklart är jag glad över min lilla mini, den är underbar. Man har ju i smyg tyckt att de är väldigt, väldigt lockande. Och nu sitter jag här och är ägare till en.

Tack Pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback