Borta, för alltid?

Eftersom att min hals har börjat att kännas så som den gjorde innan jag blev väldigt, väldigt sjuk häromveckan så har jag ikväll börjat stressplugga. Egentligen hade jag gett mig själv helt ledigt under alla dagar med ordet jul som attribut, men den illussionen är alltså krossad.

Men värst är att jag nyss upptäckte att min plastflikspenna är borta! Det är den näst viktigaste pennan i mina två pennfodral. Vad ska jag ta mig till nu? Jag har letat igenom hela huset efter den, men eftersom att jag inte hittar den är jag nu alldeles för deprimerad för att fortsätta plugga. Tur att jag åtminstone hann göra klart det jag hade föresatt mig att som minimum få avklarat ikväll innan jag upptäckte min pennas bortgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback