No questions.

(Jag har gjort något så obeskrivligt dumt, själviskt och korkat. Jag var så övertygad om att jag aldrig skulle göra det, att det var något jag inte var kapabel till att göra. Trodde att jag var smartare. Visade sig dock att jag inte var sådan jag trodde, att jag inte var så stark som jag hoppades att jag var. Och nu får jag lida för det. Och det är jag glad för, när man gör något som är fel ska man straffas. Det är det som gör att man lär sig av sina misstag. Mitt livs största misstag och mitt livs svåraste läxa.

Jag har blivit något som jag själv alltid har hatat. Inte en speciellt trevlig känsla. Inte för att jag förtjänar någon trevlighet... Men jag hoppas att det går över, att det tar slut. Helst igår.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback