Ja, jag är en dålig människa.

Idag när jag kom hem så cyklade jag förbi en tjej som lagade en cykelpunktering. Inget konstigt med det. Det som gjorde den här scenen värdig att återberätta var det faktumet att hon var uppklädd till tänderna och lite till. Klassisk überfinsittning-klädsel. Det var en vacker kontrast. Och helt sjukt roligt att se. Speciellt som det stod en annan tjej bredvid i hängahemmakväll-kläder bredvid och tittade på.

Hoppas i alla fall att den finklädda inte fick smuts på sin fina röda klänning eller sina eleganta skor.. Okej, men jag önskar verkligen att jag hoppades det! Jag kan inte hjälpa att skadeglädjen är den bästa.



Ja, jag inser att världen kommer straffa mig på grund av att jag gladdes åt flickan i finkläder som lagade punktering. Vill bara be världen snällt att inte ge igen genom att ge min cykel punktering - för jag har ingen som helst aning om hur man lagar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback