Wild Kids mixed with Big Brother.

Min lägenhet är som en dokusåpa, som en blandning av de två ovan. Man röstar inte ut någon, man röstar istället in någon, och det förekommer en j*vla massa pippande inför publik.

Vad jag ville ha sagt med det är att Harry idag fått en lillebror, och de verkar än så länge gilla varandra. Det, eller så är Harry bara grymt kåt och tar vad som än ges till honom. Det första han gjorde* var nämligen att jucka mot den lillas huvud, mage, huvud, sida, huvud, huvud... ja, jag tror att ni förstår scenariot.


*Han slickade lite på öronen först, så kom inte och kalla Harry för okänslig!

Kommentarer
Postat av: pickford

Historisk händelse, helt klart. Och jag var där! De röda naglarna dansar btw :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback