Nej tack, John Blund.

Eftersom att jag inte har någonting i morgon så hade jag tänkt att idag stanna uppe längre än till klockan elva, som har varit min läggtid den senaste tiden, men. Klockan är nu tjugo över tio och jag är så trött att jag inte riktigt vet var någonstans jag ska ta vägen. Helst vill jag dock till min säng. Men jag skulle vara uppe sent ju! Får se om det går att lösa på något sätt.

---

Idag blev det för övrigt lite sparkles på eftermiddagen. Är roligt hur något man glömt bort kan göra sig lite påminnt sådär. Så nu är det inte mer än att glömma igen.


Kommentarer
Postat av: pickford

tack ellen och tack sparkles för ännu en dag i pannkakans tecken... (äsch vi skippar den här paragrafen)

2008-04-10 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback