Jag får krupp!

Sitter i HumSam och försöker få klart PM:et, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mina ben skriker av tristess, det gör bokstavligt talat ont. Som en blandning av myror i benen och ren smärta. Försöker sträcka ut dem, men hjälper inte alls. Sitter istället och stressat guppar med benen som en hormonstinn pojke med halvstånd. Jag kan verkligen inte koncentrera mig, men känns onödigt att påpeka det.

Har dessutom så sjukt många andra saker jag måste hinna med idag. Vet inte riktigt hur det ska gå till, speciellt som jag måste nana kudden tidigt ikväll eftersom jag börjar åtta imorgon. Åtta?! Hur tänkte de då? Än värr är att jag börjar klockan åtta på fredag också. Idioter.

Är för övrigt inte bara mina ben som guppar, hela jag har börjat rycka okontrollerat, stackars människa som sitter framför mig. Hoppas att vibrationerna inte känns, fast det känns ju knappast troligt. Nej usch, måste försöka koncentrera mig nu, måste vara klar till msndejten klockan sju.


PS. Jag har platta skor idag! DS.
PS2.
Det här är galet roligt, om jag inte suttit här i HumSam hade jag skrattat högt. Stackars lilla! DS2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback