Jag blir så trött på mig själv ibland.

Jag vet inte vad det har varit för fel på mig de senaste dagarna. Igår var jag så säker på att det var söndag att jag helt glömde bort att jag skulle på ett möte efter som att jag trodde att det var idag [läs: jag trodde alltså att det var måndag idag igår]. Dessutom så läste jag inte klart det jag skulle ha läst tills idag eftersom att jag trodde att jag hade idag på mig eftersom att jag trodde att det var söndag. Ja, det här blev krångligt - men jag förstår precis vad jag menar.

Idag så kollade jag i min almanacka och på schemat och fastslog att jag inte var veckoansvarig förrän nästa vecka. Tydligen gällde det inte, utan det var istället min vecka denna vecka, så jag missade att plocka fram tisdagsfikat.

I rest my case.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback