En miljon tulpaner (och inte en endaste vissen orange ros) till Pickford.

Klockan 21.08 igår kväll fick jag ett sms. Inget märkvärdigt i det, sms kommer ju lite titt som ofta, men innehållet däremot - och detta är ett direkt citat.

 

"Hon som har en dålig dager borde kolla sin brevlåda oftare. God natt!"


Min första tanke var att det inte är någon hemlighet att min dag inte varit min bästa men jag kollade faktiskt min brevlåda när jag kom hem från skolan och det var inget där. Men. Nyfiken som man trots allt är kan man ju inte stå emot viljan att gå ner och titta. Så jag drog på mig jackan och knatade ner till brevlådan, gläntade på facket och visst låg det något där! Så öpnnade och vad jag finner är en plastficka innehållandes dels föreläsningsoverheadbilderna från föreläsningen jag missade igår förmiddags, men även en dvd - Garden State -  med en post it-lap, på vilken det står "Cheer up!", och en bit chokladkaka.

Vad kan man säga till det? Jag har ingen aning mer än att det definitivt cheerade up mig, väldigt mycket till och med och jag är oerhört tacksam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback