Trötter.

Jag är så fruktansvärt trött. Jag kom knappt upp i morse, sanningen är den att jag låg kvar en timme längre än vad jag hade planerat. Sedan fick jag något energiryck som varade ungefär tjugo minuter, sedan blev jag trött igen. Och så fortsatte det resten av dagen.

Har inte fått något skolarbete gjort förutom det som gjordes på campus. Ja, fast föreläsningen var ju inte speciellt givande idag. Förstod verkligen ingenting. Flum, flum och så lite [läs: mycket] flum. Nej, det var verkligen vidrigt. Det var inte bara jag heller, utan alla delar åsikten.

Direkt efter föreläsningen så blev det i alla fall overallsprovning och beställning vartefter jag och miss S åkte på Hemköpsdejt.

---

inför imorgon har jag en bok att läsa ut, omkring hundra sidor kvar, och så måste jag renskriva anteckningarna från onsdagsföreläsningen. Saken är den att jag lär göra varken eller, tänker nämligen krypa ner i min säng nu, och jag börjar klockan åtta [läs: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] imorgon, så hinner inte göra något innan heller.. Men man kan ju se det som så att jag nu har ännu mer jag måste göra i min redan alldeles fullspäckade helg. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback