Så grymt stolt!

Jag är klar! Okej, jag har itne läst allt jag hade tänkt mig, men anteckningarna är ordnade och ena boken är utläst, den andra har jag börjat i. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle åstadkomma så mycket idag! och då hann jag även med en film på filmkvällen. Velade om jag skulle gå eller inte, är dock glad att jag gick. Vi såg Leon. Väldigt bra film, var dessutom så längesedan jag såg det att jag hade hunnit glömma vissa smådetaljer. Alltid något.

---

Nu tänkte jag att jag skulle ta och göra iordning matlåda (har för mig att det behövdes imorgon, ska kanske kolla upp det först), diska, plocka undan för att sedan krascha i sängen. I bästa fall så läser jag några rader innan jag somnar...

[Fick för övrigt ännu en gång genomlida den uttjatade konversationen om att jag inte pratar som en gotlänning, trots att jag bara var nio när jag flyttade dit - och än värre att min lillebror inte gör det som då bara var tre!
Ve och fasa! Flickan pratar inte som en efterbliven bonne, vad ska vi göra?!
]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback