Lite djur, underbar mat och oömma kläder.

Det går verkligen utför. Häromdagen var det rådjur, igår en ekorre och idag... en hund. Hur exotiskt är det att se en hund? Inte ens lite. Däremotsåg vi en söt bäbis, passar kanske inte riktigt in under djurkategorin, men bättre än ingenting.

---

När jag väl kom så långt som till middagen idag så blev det helt fantastiskt! Åt lax med kokt potatis och egenhändigt gjord gravlaxsås. Till detta avnjöts även en sallad bestående av babyspenat med lättstekt gullök och tomat i lite vitvinsvinäger och citron. Underbart.

---

Snart börjar det faktiskt bli dags för mig att krypa ner i sängen, är en väldigt tidig söndagsmorgon som väntar. Okej, lär inte lägga mig på länge, men det vore bra. Måste dessutom till förrådet och leta fram lite oömma kläder och skor. Är bara så fruktansvärt trött. Orkar verkligen inte engagera mig i något i kväll, inte ens klädhämtning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback