Helg igen.

Vad är det med mig och helger egentligen? Kände mig hur pigg och kry som helst men så igår eftermiddag/kväll så kraschade jag bara sådär - helt utan förvarning. Om så mitt liv hade hängt på det hade jag inte kunnat hålla mig vaken, så spenderade därför några timmar sovandes, vaknade runt åtta och strax därefter började... ja, jag antar att det skulle vara sång, men jag hänvisar det hellre till skrålande. En massa overaller överallt i alla fall. Var dock inget som störde mig, turligt nog. Känner mig fortfarande helt slut och har knappt kraft att skriva det här. Tur att teambuildingen blev framflyttad med andra ord. Frågan är nu bara om jag hinner repa mig tillräckligt innan ikväll. Vi får se.

Antar att mina helgkrascher beror på stress? Att man inte låter sig slappna av ens lite under veckorna, så släpper man lite på fredagen efter föreläsningen så kommer allt ifatt. Jaja, hoppas att jag hinner piggna till i alla fall.. Nu ska jag läsa lite mer i min nya favoritbok "Introduktion till straffrätten". Bra jobb Suzanne Wennberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback