Vänligen observera att Jag Kommer Från Linköping.

Vem hade trott att man när man satt där på fysikA,- och matteC-lektionerna befann sig i samma rum som en blivande kändis?! Än värre är ju att man inte har levt på det här ända sedan det började...

Ja, jag pratar om gotlänningen som är/var med i Bonde söker fru - och Ja, Gotland är så litet. Helt sjukt, jag kollade igenom aftonbladet.se och tyckte att jag kände igen den som var på en förstasidebild, och fick det därefter bekräftat. Det var en av Lövsta-brudarna som hade lektioner med våran klass. Jag såg därpå speeddaten mellan henne och hennes bonde och jag kunde knappt låta bli att skratta högt. Man kände verkligen passionen mellan dem!

Tycker verkligen att hon representerar Gotland, och de gotländska tjejerna, på ett fantastiskt sätt. Älskar att man äntligen får se någon i TV som befäster alla fördomar som folk har om gotlänningar. Så vackert!

Känner även att jag måste ta tillfället i akt och trycka på följande fakta:

Jag har alltså bara bott på Gotland, jag kommer inte därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback