En bild säger mer än tusen ord?

Det tog mig bara en timme, men nu är blåtanden äntligen installerad, är så skönt när man får ändan ur vagnen och verkligen gör något man tänkt på så länge. Att det sedan hade gått fortare att gå till förrådet och letat igenom kartongerna där efter installationsskivan är en helt annan historia.

Tänkte fira det hela med lite bilder, vilket i och för sig invigdes redan i förra inlägget, men först måste jag bara så säga att detta är en sorgens dag. Från och med idag kan jag inte längre hänvisa till lyftkranen då jag ska säga var jag bor, det känns så fruktansvärt tomt.

---

Nu bilder.
Jag tänkte börja med en bild som visar vad en lagbok kan göra med ett iprenpaket:
image138

Det blir såklart svårt att toppa föregående bild, men nästkommande och även sista bilden är tagen då jag kom hem från Blue Heavens invigningskväll häromveckan. Den kan tyckas svårförståelig men alla inblandade vet vad den betyder.
image140

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback