Back from the world of Tenta.

Så var tenta-p överför denna gång. Visst inte det officiella tenta-p som företräds av tecktöntarna, men vårat lilla mini. Kan ine med ord beskriva hur skönt det är. Har studerat non-stop sedan i lördags. Nu är det dock ledigt tills på måndag och det firar jag genom att inte vara med på overallsinvigningen. Jag gjorde nolle-grejen, jag klättrade runt på äventyrsbanan och så vidare. Ända sedan jag kom hit har jag gjort saker som går emot min natur, jag har förtjänat rätten att säga nej. Och jag väljer att säga nej till att kräla omkring i gyttja eller vad i hela fridens namn det är de tvingar en rulla runt i.
Tentan är i alla fall avklarad, jag tror att det gick bra och äntligen har man tid över för lite liv igen.

---

Nu över till det viktiga: ägg. För några veckor sedan så köpte jag bruna ägg och då slog det mig att jag inte vet skillnaden mellan bruna och vita ägg. Ett tag därefter så var jag och handlade med S och då hon skulle ha ägg så var de även denna gång bruna. Hon undrade då vad det var för skillnad på vita och bruna ägg. Igår när jag sulle köpa ägg så var de bruna. Undrar därför vad det är för skillnad på bruna och vita ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback