Victorias fascinerande hemliga homobröst.

Min sista dag som arton och jag känner att jag inte är på det bästa humöret. Inte för att de två sakerna har något med varandra att göra men hade ju kunnat vara kul att avsluta det här året med en bra dag. Fast vem vet, finns ju fortfarande massor av timmar som det kan bli så på. Klockan är ju inte ens åtta.

---

Det var ett nytt Victorias... igår. I alla fall i det avseendet att jag inte har sett det tidigare. Blev dock inte lika imponerad av detta som av det förra. Kändes som att Justins svintendenser kom ut när han gick omkring där uppe på scenen och dreglade. Ett under att han kom ihåg att sjunga. Fast är väl varje hetrosexuella pojkes våta dröm att få gå omkring på den catwalken. Säkert endel homosexuellas också eftersom att Roger [Morgonzoo] Nordin i morse om hur tuttfixerad han och många andra bögar var. Verkar som om tjejbröst inte har med sexualitet att göra, de är visst lika fascinerande oavsett läggning. Kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback