Önskningar, student och nakna kroppar.

Önskar verkligen att jag kunde se fram emot studenten. Att jag var helt hyper över det. Fast samtidigt inte, för det hade inte varit jag. Min personlighet är inte av den naturen. Vore dock roligt att känna viss glädje över att skolan är slut. Är absolut inte så att jag är ledsen över skolans snart att icke vara. Är nog så att det inte har slagit mig än. Jag har nog inte förstått att skolan snart är slut. Till stor del på grund av att jag förmodligen kommer att hamna på en/ett högskola/universitet redan till hösten. Har nog mer panik över det än över den stundande studenten. Fast att säga att jag inte har panik över studenten är i och för sig ljug om man ser det från den synvinkeln att jag inte vet om jag ska gå ännu.

Något annat jag önskar är att jag hade en bikini. Känns nämligen inte helt optimalt att bada med klassen [plus en tvåa av någon äcklig anledning] utan en sådan. Känns inte som om vi har den näckdynamiken, vi är inte där riktigt än så att säga. Även om jag har fått erfara åtminstone en i min klass i det tillståndet. På sätt och vis. Det vet dock personen i fråga inte, och hoppas väl att det ska fortsätta i den stilen. Vi kan väl helt enkelt säga som så att om jag hade kunnat få det jag såg ogjort, hade jag definivt sett till att göra det. Var något jag inte hade som mål att se. Stod inte på min lista över saker att göra innan studenten. Samtidigt så är det ju inte så att jag kommer att få bestående men av händelsen. Skulle inte ens känna igen vad jag såg med tanke på hur snabbt det gick, men ändå. Farligt med klassresor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback