Heroes säsong ett; episod tjugo!

Igår så blev den en kväll framför TV:n - något som faktiskt var väldigt skönt eftersom att det var så längesedan det inträffade. Det som stod på tablån var Heroes episod 20 samt Christina Aguileras Stripped - live in the UK.
Och det är ett under att jag sitter här idag och kan skriva och berätta om det eftersom att  Heroesavsnittet var så läskigt bra. Jag satt bokstavligt talat och höll andan - flera gånger! Till er där ute som inte sett Heroes: börja se det, om inte för någon annan anledning så gör det bara för att till slut få komma fram till avsnitt tjugo och se det!

image105

Aguilerakonserten var nice den också. Att människan kan sjunga är det, och har det väl egentligen aldrig, varit någonting att fundera över. Helt underbar show, även om scenkläderna kasnke inte var... vad det kunde ha varit. Från halsen och uppåt får hon i alla fall massor av plus, även om jag måste erkänna att jag ställer mig lite frågande till även den delen under den tangoinspirerade looken.
Måste i och för sig tillägga att jag inte hann och se hela eftersom att föräldrarna skulle sova och ville att jag skulle sänka ljudet. Konsert och sänkt ljud? Skulle inte tro det, så fick helt enkelt stoppa för att se klart någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback