Ett minne från förr. (Ja, ifrån förra året i alla fall.)

Jag kom precis på något jag glömt att nämna. När jag gick igenom Åhléns på väg till bussen häromdagen [Hade inte varit där inne sedan ombyggnaden och det är så hemskt! Det är rörigt och det känns verkligen klaustrofobiskt, jag hade tänkt gå förbi och kolla efter en ny parfym där inne men jag blev verkligen avskräckt.] så sprang jag på Snyggve! För er som inte nitiskt har följt mina redovisningar sedan jag startade här; så är Snyggve en kille som brukade åka samma buss som jag åker. Det var under.. tvåan? Tror det. I alla fall så har jag inte sett honom under hela trean, men så plötsligt så var han där på barnavdelningen. Tillsammans med en tjej, barn på G?
I alla fall, tyckte att det var lite roligt.
*Möjligt att det var han som hade namnet mr Snygg också. Minns inte riktigt, men jag tror inte det. Minns ens inte hur den andra busskillen såg ut. Vet dock att det fanns två - under olika perioder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback