En ganska så seg dag.

Att skriva att något speciellt ordinärt hänt idag vore att ljuga, så därför tänker jag låta bli - ljuger nämligen väldigt sällan, eller alltså... inte oftare än nödvändigt... eller alltså... en vit lögn skadar ju ingen, eller två... I alla fall, jag satt i skolan och försökte komma på vad jag skulle ha för tema till mitt slutarbete. Jag hade egentligen bestämt mig, men sedan bestämde jag mig för att jag inte ville ha det, så försökte komma på något nytt. Efter ungefär en timmes bortslösad tid på dåliga idéer så slog det mig plötsligt hur det skulle bli. Tyvärr så är det bara grunden, inte vad jag ska ha mellan och så vidare. Väldigt irriterande. Får förhoppningsvis tid över till att fundera på det imorgon. Det är ju snart deadline på arbetet. På världens bästa dag för att vara mer exakt!

---

Var förbi DinSko på vägen hem och hittade inget som lockade. Väldigt tråkigt.



Längdmätning är något som är väldigt underskattat. Det är i alla fall min åsikt, och är ganska så övertygad om att det finns några där ute som håller med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback