En dålig dag?

Egentligen inte, var en specifik händelse som gjorde att humöret drogs ner. Visst, dagen har inte varit toppen men som helhet drog den inte ner humöret till den låga punkt som det nu befinner sig på. Avskyr när det är så. Allt känns okej, men så plötsligt så grusas allt. Vill leva någon annanstans.

---

Mitt tal gick väl ganska så bra. Jag hostade inte och jag kom ihåg att gå till rätt sal.
Fick på eftermiddagen reda på att även den lektionen skulle genomföras nästa vecka. Avskyr lärare som har lektioner bara för att. Hur onödigt är det inte för att gå dit för att ha betygssamtal när betygen sätts på onsdag? Blir irriterad.

---

Känner igen tendenserna till det humör som är på väg. Samma som i slutet av nian. Trött på allt och alla, vissa speciellt. Vill bara ifrån.

---

Fick dessutom motbjudande bonnbränna idag då vi satt ute på eftermiddagslektionen. Så nu ser jag ut som en skabbig bonde, golfare, turistledare eller vad man nu vill associera med det. Hoppas att det har bleknat till imorgon. Känner mig äcklig när det ser ut såhär.

---

Blev visst väldigt tråkigt och patetiskt här nu. Bäst att sluta innan jag skriver något jag får ångra.

Kommentarer
Postat av: Daniela

du tror det alltså... ja, då är det nog bäst att jag slutar omgående. Jag vill ju inte riskera något! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback