Det här bådar inte gott...

Jag är trött. Helt galet om man tänker på att jag låg i sängen tills klockan ett idag. Var visserligen uppe längre än vanligt igår och jag var vaken en stund runt femsnåret i morse, men sådant brukar inte påverka mig. Brukar ändå vara pigg. Inte idag dock . Känner mig som en klubbad säl, eller som jag tror att en klubbad säl känner sig. Inte en som blivit klubbad ihjäl, men som har fått sig ett par slag. Är så hemskt sådant där, sälklubbning alltså, men det var inte det jag ville ha sagt just nu. Har dessutom jätteont i halsen, börjat hosta och mitt huvud känns som om det ska explodera. Summan av kardemumman -ett av världshistoriens fulaste uttryck på tal om ingenting- är väl att det finns risk för att jag börjar bli sjuk. Inte roligt.
Har dessutom väldigt ont i ryggen. Lite osäkert vem eller vad som ska få skulden för det, men eftersom att det generellt sett är roligare och mer givande att skylla på människor än ting så väljer jag det första alternativet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback