Bortkastad tid?

Självklart så glömde jag busskortet idag. Inte en tanke på att jag hade lagt ur det innan jag åkte till fastlandet. Som tur var så hann P kasta sig i bilen och komma med det till mig. Man vet aldrig med busschaufförerna, speciellt nu när de har börjat byta till sommarjobbarna. Bussen kom precis när P hade svängt in på vägen mot vår hus. I sista stund alltså.

---

Var verkligen helt värdelöst att jag åkte in idag. Fanns ju folk från klassen där som han kunde ha frågat istället. Hade i och för sig tänkt jobba med mitt tal, men blev aldrig av eftersom att jag dels glömde det jag hade skrivit på tåget hemma, men främst på grund av att alla datorer blev upptagna.


I min värld så behöver man inte vara kär för att kyssa någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback