A false statement.

Under en väldigt lång tid så har det gått rykten om mig och en annan person. Jag har aldrig brytt mig om att bemöta dessa, och det av flera olika orsaker. Först och främst på grund av att jag och den andra personen vetat att det inte finns någon sanning i dessa påståenden. Och för mig har det räckt att vi är medvetna om det. Att folk sedan skvallrar har jag endast tagit som ännu ett bevis på människans omogenhet. Men efter att ha fått reda på en sak som jag varit säker på ett tag, men nu fått bekräftat så vill jag säga ifrån. Förut spelade det nämligen ingen roll vad folk trodde, jag brydde mig inte om att ingen lyssnade de första gångerna då jag faktiskt jag sa emot, detta innan jag insåg att det inte spelade någon roll vad jag sa. På grund av hur det är på väg att bli nu, så vill jag att dessa spekulationer upphör.
Det finns inte, och har heller aldrig funnits någon sanning i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback