Spåret?

Jag är så äckligt trött. Vilket är konstigt för jag sov verkligen som en söt stock inatt. Eller i alla fall i morse. Min vana trogen så vaknade jag ju såklart först klockan sex och låg vaken uppåt en halvtimme innan jag lyckades somna igen. Men mellan halv sju och halv nio någon gång så sov jag läskigt gott. Det var inte trevligt alls att vakna - ville inte öppna ögonen, men var ju tvungen att läsa Brott och Straff. Det gick dock inte bra eftersom att koncentrationen lyste med sin frånvaro. Tankarna svävade på helt andra håll och var inte ens i närheten av redogörelsen för hur målaren var anklagad för brottet men inte kunde ha gjort det på grund av indicierna.

---

Funderar starkt på att ignorera det faktum att mina skor är helt fel och bege mig ut på spåret för att piggna till. Snön är ju så gott som borta nu. Okej är mycket kvar - men inte plumssnö som tidigare i veckan. Jag vet inte, får se om jag vill utsätta mina anklar för det. Först blir det i alla fall superG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback