Pics! ( hår plus skolan )


Min underbara håruppsättning som blev till av en slump för ett tag sedan.


95957-83
Datorn som jag spenderar många långa skoltimmar framför. Tyvärr en Mac, men vad gör man?


95957-81
Närbild på min bredviddatorn-växt. Den har gett mig kraft att klara av mycket!


95957-7895957-82
(T.V) Min alldeles egna skollampa. Vi kommer dock inte så bra överrens och det främst för att den inte fungerar. Men nu är det ju vår och ljust så behöver den i alla fall inte!
(T.H) Beviset på att min klass, och då framförallt A, fortfarande firar jul.

95957-80
Och här sitter jag och är allmänt skoluttråkad; vilket också var anledningen till att denna intressanta skolbildserie överhuvudtaget kom till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback