Badande killar?

Alltså jag vet inte riktigt. Jag har lite svårt för det där med att killar badar i badkar. Det känns lite... underligt. Är såklart någon gammal fördom som ligger och trycker men ändå... Jag är ju inte sådär överdrivet mycket för bad överhuvudtaget. Jag har inte ro till det. Blir alldeles uppstressad och får panikkänslor efter fem till tio minuter. Dessutom så blir jag av någon anledning illamående. Fast det är ju väldigt roligt med skum. Men killar som badar bara för badandets skull? Liggandes där med en bok eller dylikt? Nej, jag har svårt för det.

---

Så det där perfekta
inledningscitatet visade sig vara den totala motsatsen. Jag mindes det fel så det passade inte alls. Så tillbaka till ruta ett. Men har nu i alla fall skrivit klart nästan hela talet med undantag för avslutningen. Där körde jag fast. Vet inte hur jag ska avrunda det hela. Får finurla lite mer på det. Har dessutom läst uppåt en femtio sidor i Brott och Straff.

Allt detta tack vare F och hans trevliga sällskap.

Kommentarer
Postat av: F

Varför underligt?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback