Ännu en overksam skoldag?

Så nu har jag i princip slutat. Och egentligen inte fått någonting gjort alls. Denna gång är det i alla fall inte bara mitt fel. Tur det.

---

Tänkte stanna uppe länge igår. Ville se SUV. Blev dock inte så. Gick istället och la mig redan klockan nio. Jag blev väldigt fort väldigt trött. Inte så konstigt det kasnke. Vaknade till första gången klockan elva, andra klockan fem. Fick alltså inte sova speciellt djupt. Var dessutom mardrömmar på schemat inatt. Inte sådana då man vaknar av skräck, utan sådana drömmar som innefattade klasskamrater. Det måste ju trots allt räknas som mardrömmar. Att man ska behöva umgås på nätterna också.

---

"Har vi rast nu eller?" frågade precis A och kollade upp från datorn. Ifall man inte vet om att det är rast så betyder det oftast att man inte gjorde det man borde ha gjort tidigare också. I alla fall då det man gjorde inte hade någonting med datorer att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback